Gyorsan, kényelmesen kapja meg a csomagot.
Magyarország területén a megrendelt terméket GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja ki vagy futárszolgálatával, GLS csomagpontra vagy GLS automatába.
Igénybe vehetőek a törvényi rendelkezések szerint a MPL szállítási módjai is.
Fizetési módok
Bankkártyás fizetés: Kényelmesen és biztonságosan fizethet a Teya rendszerén keresztül.
Előre utalás Magyarországon belül
Banki átutalás esetén Ön a vásárlás összértékét (termék(ek) ára + szállítási költség) átutalással egyenlíti ki, a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok szerint közvetlenül Safranka Mónika Egyéni Vállalkozó Raiffeisen Banknál vezetett bankszámlájára 2 napon belül, ha ez nem történik meg a megrendelés törlésre kerül. Utalás esetén ezt követően adjuk fel a csomagot. A csomag átvételekor már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs.
Bankszámlaszámra történő utalás adatai:
Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.
Számlatulajdonos: Safranka Mónika
Bankszámlaszám: 12010721-01369874-00100003
Megjegyzés rovat: név, megrendelés száma
E-mailben értesítjük Önt, amikor a pénzösszeg jóváíródott bankszámlánkon.
Utánvétel
Utánvétel esetén a futárnál és a csomagpontban készpénzben vagy bankkártyával lehet a megrendelt terméket kifizetni.
Szállítás
GLS Házhozszállítás:
A csomag feladásakor a futárszolgálat e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre vagy személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban.
Sikertelen kézbesítést követően a futár még egy alkalommal megpróbálja kikézbesíteni a csomagot, amiről értesítést hagy.
Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 - 20 óra között.
Általában 8 és 17 óra között történik a kiszállítás, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.
GLS Csomagpontra és GLS Csomagautomatába történő kiszállítás:
A szolgáltató országszerte több mint 500 településen immár 2500 átadópontot – 1068 GLS CsomagPontot és 1432 GLS Automatát – üzemeltet. Ez a folyamatos fejlesztés lehetővé teszi, hogy a cég a klasszikus házhoz szállítás mellett a rugalmasabb csomagkezelési igényeknek is megfelelve, hatékonyan szolgálja ki az ügyfeleket az ország egész területén. Ebben a szállítási módban a Vásárló által kiválasztott GLS Csomagpontba szállítja ki a GLS, ahol akár 24 órán belül van lehetőség átvenni a megrendelt árut. A címzett sms értesítést kap, ha az árut kiszállításra került a kiválasztott GLS Csomagpontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre, utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak, A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS. A GLS automata választása pedig még kényelmesebbé teszi a megrendelt termék átvételét.
GLS Szállítási költségek:
A szállítás költsége belföldi szállítás esetén csomagonként:
GLS házhozszállítás előre utalással, vagy a webshop-ban történő kártyás fizetéssel: 1.890 forint
GLS házhozszállítás utánvéttel 2.525 Ft
GLS csomagpontra/automatába szállítás előre utalássa vagy a webshop-ban történő kártyás fieztéssel: 1.290 forint,
GLS csomagpontra szállítás utánvéttel: 1.925 Ft,
50.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás. /Nem tartalmazza az esetleges utánvét díját./
Szállítási határidő
A csomag a rendelés napját követő 2-7 munkanap után kerül kiszállításra, amennyiben a megrendelt áru a raktárkészleten rendelkezésre áll.
Amennyiben készlethiány miatt a megrendelést később vagy esetleg nem tudjuk teljesíteni, arról telefonon vagy írásban tájékoztatjuk a megrendelőt.ű
A szállítással kapcsolatos egyéb tudnivalók
A megrendelő a lakcím, vagy számlázási címtől eltérő, külön szállítási címre is kérheti a csomagot, amennyiben azt a megrendeléskor pontos adatokkal előre jelzi.
A helyes átvétel módja
Bármelyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük, jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.
Visszaküldés:
Safranka Mónika 2053 Herceghalom, Kiserdő u. 2a.
A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Az eredeti számlával együtt kérjük a termék(ek) visszaküldését! Az eredeti számla hiányában nincs módunkban a termék árát visszautalni.
FONTOS! Használt, viselt, hordott ruhát nem áll módunkban visszafizetni. A vevő költségére visszaküldjük, vagy felajánlásra kerül egy Alapítvány részére.
Magyar Posta szállítási módok
Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webshop esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását. A NOTSKINNY Shop webáruház, mint jogkövető vállalkozás a Kormányrendeletben előírt időponttól (2024. március 28-tól) elérhetővé teszi az MPL Csomagautomata/PostaPont/Postán maradó, valamint az MPL házhozszállítás lehetőségét.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy mivel minden magyarországi webáruház számára előírja a fent említett Kormányrendelet az MPL szállítás felajánlását a vásárlók számára, ez extrém terhelésnek teheti ki az MPL hálózatát. Így a webshopban jelzett szállítási időt MPL 25 napon belül vélhetően garantált. A tényleges kézbesítési időre befolyásunk nincs. Az esetleges több munkanapos szállítási késedelemért felelősséggel nem tartozunk.
Ideális megoldás, amennyiben a futárok munkaidejében (hétköznap, munkanapokon 8 és 17 óra között) Ön elfoglalt, nem tudja garantálni a csomag átvételét a futártól. A MPL Csomagautomatákbanm, PostaPontokon 10 napig, postán maradó szállítás esetén 5 napig tárolják a csomagját, így a kiválasztott MPL Csomagautómatából, PostaPontról, vagy postán maradó szállítás esetén az Önnek megfelelő időpontban tudja átvenni a csomagot. Az MPL Csomagautomatásba, PostaPontokra és postán maradó szállításra maximum 5 kg-os csomagig tudjuk biztosítani a szállítást.
MPL Szállítási költségek:
A szállítás költsége belföldi szállítás esetén csomagonként:
MPL házhozszállítás előre utalással:: 1.990 forint,
MPL Csomagautomata / MPL PostaPont / MPL postán maradó előre utalással: 990 forint.
50.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás. /Nem tartalmazza az adminisztrációs díjat díját./
Az MPL szállítási módjainak igénybe vétele esetén csak előre utalással tudja fizetni a megrendelt árút, és tekintettel arra, hogy a Magyar Posta nem veszi át kizárólag a postán a csomagot, és az jelentős időbeli és anyagi terhet ró a vállalkozásra, így minden szállítási módhoz egy 4.990 forintos adminisztrációs költség tartozik /postára utazási költség, munkaidőben postán sorba állás/
Megértésüket Köszönjük!
NOTSKINNY Shop